70
MENU BRUSHING
Menu Brushing All In
MENU HAIRCUT LADIES
Menu Snit & Brushing All In
COLOR MENU
Color Re-Growth
Color Lengths
Discolouration Re-Growth
Full Discolouration
Toner
Lumi10
Kleuren volledig
MENU BALAYAGE
Balayage Contour & Bovenkant
Balayage Half Head
Balayage 3/4 Head
Balayage Full Head
Ombré/ Balayage
PERMANENT
Menu Permanent
HAIR REPAIR / KERATINE KUUR
Keratine Kuur
collageen basis behandeling
collageen/keratine intesief
UP DO
Up Do
MEN
Haircut Men
KIDS
Boys
Girls
ONDERHOUD EXTENSIONS
onderhoud
YOU YOU EXTENSIONS
YOU YOU
ROYALTY EXTENSIONS
MACHINE WEFT
Menu Brushing All In
Lundi | Fermé |
Mardi | 09:00 - 18:00 |
Mercredi | Fermé |
Jeudi - Vendredi | 09:00 - 18:00 |
Samedi | 09:00 - 17:00 |
Dimanche | Fermé |
Guido Gezellelaan / 29, Heusden BE-3550 | |
BE0841102143 | |
+3211646960 | |
Ouvrir la page web | |
Ouvrir la page Facebook | |
Ouvrir la page Instagram |
Ce salon a 70 avis vérifiés par Salonkee. Si vous avez réservé un rendez-vous en ligne dans ce salon, nous vous encourageons à partager votre expérience en laissant un avis et ainsi permettre à d'autres clients d'en savoir plus sur les prestations proposées.
Écrire un commentaire
Beste Diane, Wat geweldig om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt gehad bij “The Studio by Sevda”! Bedankt voor het delen van je feedback en voor het kiezen van onze kapsalon. We zijn trots op ons toegewijde team en hun vakmanschap, en jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Het doet ons plezier om te weten dat je tevreden bent met je kapsel en de service die je hebt ontvangen. Als je in de toekomst weer eens een kapsel nodig hebt of als je specifieke wensen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld, en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, The Studio by Sevda
Van a-z Gewoon geweldig ! Super vriendelijk en vooral een geweldige eindresultaat. heb mijn vaste kapsalon gevonden. Super tevreden klant. Groetjes sabrina
Beste Sabrina, Wat geweldig om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt gehad bij “The Studio by Sevda”! Bedankt voor het delen van je feedback en voor het kiezen van onze kapsalon. We zijn trots op ons toegewijde team en hun vakmanschap, en jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Het doet ons plezier om te weten dat je tevreden bent met je kapsel en de service die je hebt ontvangen. Als je in de toekomst weer eens een kapsel nodig hebt of als je specifieke wensen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld, en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, The Studio by Sevda
Heel tevreden met t resultaat! Ook heel fijn dat de bazin echt een uitgebreid gesprek met je heeft als nieuwe klant zijnde
Beste Lien, Wat geweldig om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt gehad bij “The Studio by Sevda”! Bedankt voor het delen van je feedback en voor het kiezen van onze kapsalon. We zijn trots op ons toegewijde team en hun vakmanschap, en jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Het doet ons plezier om te weten dat je tevreden bent met je kapsel en de service die je hebt ontvangen. Als je in de toekomst weer eens een kapsel nodig hebt of als je specifieke wensen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld, en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, The Studio by Sevda
Toch een zeer opmerkelijke ervaring gehad die ik graag wil delen. Ik heb online opgezocht of ze haren van kinderen knippen. Op de website waar je een afspraak kan nemen stond inderdaad 0-12 jaar op. Om nog eens te bevestigen heb ik gebeld. Daarna heb ik een afspraak genomen. Ik was goed op tijd. Toen ik binnenkwam kreeg ik wat rare blikken (is het voor het kindje? gefluister, terwijl het ook perfect aan mij gevraagd kon worden :)), na even te wachten aan de ingang kwam iemand langs die oorspronkelijk naar de koffiemachine wou, maar toch even uit beleefdheid mij heeft begroet. Aan haar vertelde ik dat ik een afspraak had, ze controleerde deze en zei dat ik mocht zitten. Maar de sfeer was zo raar. Echt niet welkomend. Ik vond het absurd voor een kapper die toch mag pronken met haar reputatie. Omdat mijn kindje klein is was het na een tijdje wachten wat moeilijker geworden om hem bezig te houden. Niemand kwam ook zeggen van ja er is 1 persoon voor u, het duurt wat langer, kunt u nog even wachten,… na een kwartier vond ik het nodig om te vragen wanneer ik aan de beurt zou komen. Ik snap dat het wat langer kan duren, maar een glimlach, een uitleg (zonder dat de klant daarvoor moet vragen) is toch niet te veel gevraagd? Precies wel. Want ik moest een medewerker die helemaal vanachter stond roepen om het te vragen. Toen vroeg ze bij wie ik een afspraak had. Zo een keuze moest ik niet maken toen ik online een afspraak nam, dus wist ik het niet. Daarna ging ze naar haar collega’s toe, die weer met wat gefluister ‘gewoon snel snel even knippen anders?’ zeiden (wat dus blijkbaar wel perfect mogelijk was 🥲) maar weer niks met mij communiceerden, kwam ze terug en zei ze ja ik ga u nog even moeten laten wachten. Ik vroeg of het altijd zo was, zo lang wachten terwijl je een afspraak hebt, en ze zei nee :’). Dat dacht ik ook. Toen zei ik dat ik zou moeten vertrekken, omdat mijn zoontje het niet langer volhoudt. Honderd meter verderop ging ik ergens anders binnen waar ik begroet werd, geholpen werd met een glimlach en buiten gestuurd werd met een ‘dag he!’ door iedereen die daar binnen was. Dit was enorm ver te zoeken bij Studio by Sevda, waarvan ik zeker (!!) ben dat niet iedereen zo een behandeling krijgt. Een woordje uitleg, een glimlach, een warmtegevoel is het enige wat een klant wil. Wachten doen we altijd, maar wachten omdat je ergens toch niet snel geholpen wil worden is toch een keuze die ze hebben gemaakt wat hun reputatie in mijn ogen onmiddellijk naar below zero heeft getrokken. Nog veel succes in jullie carrière! En hopelijk wat meer compassie en menselijkheid - voor iedereen die daar staat.
Beste Sumeyye of Suena (je gebruikt op elke site een ander naam). Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer dat je niet tevreden was met je ervaring. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden! Het is begrijpelijk dat wachten met een klein kindje lastig kan zijn, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We streven ernaar om onze wachttijden zo kort mogelijk te houden en zullen intern kijken naar manieren om dit te verbeteren. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je beter van dienst te zijn.
Iedereen is altijd vriendelijk en ik ben iedere keer opnieuw tevreden over mijn haar 💯%🔝
Beste Els, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij dat je tevreden bent met je ervaring bij onze kapsalon. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen bij je volgende bezoek! Team The Studio
One of the best hair salon experiences I've ever had! They are extremely kind and professional. I showed them a sample picture, and they made a version that was a lot better and suited me. :) I will definitely be back! :)
Dear Gizem, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hair salon. Our team works hard to ensure every client leaves feeling satisfied and looking fantastic. We appreciate your support and look forward to seeing you again soon! Team The Studio
0 Service(s) sélectionné(s)
Het was mijn eerste bezoek aan het kapsalon. Ben supertevreden! Het team is erg professioneel en heel vriendelijk. Je voelt je er meteen op je gemak. En het resultaat mag er zijn. Heb meteen al een volgende afspraak gemaakt!