Headz Up

Hair goals ~ Chill souls

12

Vondelstraat 45A, Lebbeke 9280

Informations importantes

Belangrijke informatie – Afspraken

Momenteel is er een klantenstop behalve voor hairextensions.

Op dit moment beheer ik mijn agenda volledig persoonlijk.

👉 Bestaande klanten kunnen hun afspraak rechtstreeks met mij afstemmen of in het salon tijdens jouw afspraak. 
 
Liefs Lien

Prestations

EXTENSIONS

Kennismaking/adviesgesprek hairextensions (wefts)

10 €

Kennismaking/adviesgesprek hairextensions (wefts)

10 €

Description

Hi!

Welkom bij Headz Up, 


Een gezellige, chille plek waar haarverlengingen, volumebehandelingen, natuurlijke balayages & kleuringen centraal staan. 

Een salon waar we werken met kwaliteitsvolle producten van Redken & O&M om je haren in de beste conditie te houden en waar jij je thuis voelt in een losse en ontspannen sfeer. 

Kom en relax,

We love good souls.

Come for the hair stay for the vibe.

Informations

Heures d'ouverture
Contact
Lundi08:30 - 19:00
Mardi08:30 - 17:30
MercrediFermé
Jeudi08:30 - 17:00
Vendredi08:00 - 15:00
Samedi - DimancheFermé

Enkel open op afspraak. Twee maal per maand open op zaterdag & woensdag na overleg. Gesloten op zon -en feestdagen.

Contact

Commentaires(12)

Trier par

Ce salon a 1 avis vérifiés par Salonkee, mais aussi des avis non-vérifiés ci-dessous que vous pourriez trouver utiles. Si vous avez réservé un rendez-vous en ligne dans ce salon, nous vous encourageons à partager votre expérience en laissant un avis et ainsi permettre à d'autres clients d'en savoir plus sur les prestations proposées.

Détails
Résultat final
Ambiance
Personnel
Note Moyenne 5
5 étoiles(12)
4 étoiles(0)
3 étoiles(0)
2 étoiles(0)
1 étoile(0)

Avis clients mis en avant par le salon :

Marleen
Vérifié
9.06.2026

Ik kom altijd buiten met het perfecte kapsel, gecreëerd door een ervaren kapster. Zij doet haar werk met passie, is heel vriendelijk en ontvangt haar klanten in een aangenaam en sfeervol kapsalon. Ik ben er vaste klant.

Gerdje
Vérifié
18.05.2026

Alles altijd prima in orde. Steeds blij met mijn kapsel. Lien is een super kapster met aandacht voor haar klanten. Steeds super vriendelijk en behulpzaam. Sfeervol kapsalon.

Autres avis clients :

Suzy
Vérifié
16.06.2026

Gewoon top,ze weet wat ze doet . Altijd tevreden.

Stephanie
Vérifié
13.06.2026
Deleu
Vérifié
7.06.2026

Ondertussen al 18 jaar MEER dan tevreden klant !

Rita
Vérifié
6.06.2026