Nails and Beauty Melange

waar huiselijkheid en creativiteit hand in hand gaan

73

Pastoor Christiaensstraats 2, Berlare BE-9290

Salon - Nails and Beauty Melange
Salon - Nails and Beauty Melange
Salon - Nails and Beauty Melange
Salon - Nails and Beauty Melange
Salon - Nails and Beauty Melange

Informations importantes

Prestations

category-icon
Toutes les prestations
category-icon [object Object]
Soins du visage
category-icon [object Object]
Corps
category-icon [object Object]
Épilation
category-icon [object Object]
Ongles, Mains & Pieds
category-icon [object Object]
Massage & Spa
category-icon [object Object]
Sourcils et maquillage

SUMMER DEALS

Bijwerking gelnagels + pedicure + gellake tenen

120 €

NAGELS

Nieuwe set gelnagels met verlenging

70 €

Nieuwe set gelnagels zonder verlenging

55 €

Nieuwe set met verlenging en nailart

70 €

Nieuwe set stilleto

80 €

Bijwerking

55 €

Manicure

30 €

Gellak handen

40 €

Gellak tenen

35 €

Gelnagels verwijderen

25 €

Reparatie nagel

5 €

PEDICURE

Esthetische pedicuren

45 €

Esthetische pedicure + gellak op de tenen

65 €

PARAFFINE

Paraffine

15 €

Bijwerking gelnagels + pedicure + gellake tenen

120 €

Description

Nails & Beauty Melange plaatst uw gelnagels en doet ook huidverbetering.

Is gespecialiseerd in Nail art !

Informations

Heures d'ouverture
Contact
Lundi09:00 - 15:00
Mardi09:00 - 19:00
Mercredi09:00 - 11:00
Jeudi09:00 - 15:15
Vendredi09:00 - 19:00
Samedi09:00 - 14:00
DimancheFermé

Zaterdag gaan we maar om de twee weken open zijn

Contact

Pastoor Christiaensstraats 2,

Berlare BE-9290

BE0719587570

+32485282529
Ouvrir Facebook
Ouvrir Instagram

Commentaires(73)

Trier par

Ce salon a 73 avis vérifiés par Salonkee. Si vous avez réservé un rendez-vous en ligne dans ce salon, nous vous encourageons à partager votre expérience en laissant un avis et ainsi permettre à d'autres clients d'en savoir plus sur les prestations proposées.

Détails
Résultat final
Ambiance
Personnel
Note Moyenne 4.9
5 étoiles(68)
4 étoiles(5)
3 étoiles(0)
2 étoiles(0)
1 étoile(0)
Nancy
Vérifié
10.06.2026

Mn nagels zijn top.en het is er zeer gezellig en zeer vriendelijk.gewoon top

Daphne
Vérifié
8.06.2026

Ik ga bij haar al enige tijd ik ben altijd heel tevreden van het resultaat. Leuke, aangename lieve Kim!

Rosanne
Vérifié
7.06.2026
Lies
Vérifié
5.05.2026

—— 1 woord : TOP !

Myriam
Vérifié
3.05.2026

Zeer vriendelijk onthaal Zorgvuldige uitleg en zeer fijne behandeling gekregen. Voor herhaling vatbaar

Godelieve
Vérifié
30.04.2026

Vriendelijk en heel goed advies gekregen voor mijn nagels Heel tevreden Kim is een toppertje