Madame Mariette

8

Vlamingstraat 25, Oostkamp 8020

Diensten

STYLING MENU

Damenssnit en los drogen

Vanaf 30 €

Damenssnit en brushen

Vanaf 45 €

Brushen

Vanaf 25 €

Brushen Krullen

Vanaf 37 €

Brushen en kleine up do

Vanaf 37 €

Up do

Vanaf 35 €

Speciale Up do

Vanaf 50 €

KLEUR MENU

Kleuren + snit + brushing

Vanaf 84.50 €

Kleuren + brushing

Vanaf 72 €

Kleuren + snit + losdrogen

Vanaf 72 €

Kleuren + losdrogen

Vanaf 48 €

BALAYAGE SPATOLA

Balayage Spatola + snit + Brushing

Vanaf 90 €

Balayage spatola + brushen

Vanaf 80 €

BALAYAGE IN FOLIE

Balayage in folie + toner + snit + los drogen

140 €

Balayage in folie + tussenkleuren

165 €

Balayage in folie + toner + brushen

140 €

Balayage in folie + snit + brushen

128 €

Balayage in folie + snit + los drogen

116 €

Balayage in folie + brushen

116 €

Enkele folies in kleuring (8-10)

20 €

Folies in kleuring (10-15)

25 €

Balayage, toner, knippen en brushen

152 €

KIDS MENU

Kindersnit

Vanaf 20 €

HEREN MENU

Herensnit

Vanaf 24 €

Damenssnit en los drogen

Vanaf 30 €

Damenssnit en brushen

Vanaf 45 €

Brushen

Vanaf 25 €

Brushen Krullen

Vanaf 37 €

Brushen en kleine up do

Vanaf 37 €

Up do

Vanaf 35 €

Speciale Up do

Vanaf 50 €

Informatie

Openingstijden
Contact
MaandagGesloten
Dinsdag - Vrijdag08:00 - 20:00
Zaterdag08:00 - 19:00
ZondagGesloten
Contact

Vlamingstraat 25,

Oostkamp 8020

BE1008452085

+32479188496
Open Facebook
Open Instagram

Beoordelingen(8)

Sorteer op

Dit salon heeft 0 Salonkee geverifieerde beoordelingen. We hebben ook een paar niet-geverifieerde beoordelingen toegevoegd, als u dit nuttig vindt. Als u een online afspraak hebt gemaakt bij dit salon, vragen we u vriendelijk om uw ervaring te delen en een beoordeling achter te laten. Op die manier helpt u andere klanten bij het kiezen van hun schoonheidsbehandelingen.

Dit salon heeft nog geen geverifieerde beoordelingen. We hebben een paar niet-geverifieerde beoordelingen toegevoegd, als u dit nuttig vindt. Als u een online afspraak hebt gemaakt bij dit salon, vragen we u vriendelijk om uw ervaring te delen en een beoordeling achter te laten. Op die manier helpt u andere klanten bij het kiezen van hun schoonheidsbehandelingen.

Marius
Geverifieerde
26.06.2026

Altijd een gezellig momentje bij Melissa!

Birgit
Geverifieerde
18.06.2026

Vriendelijke en goede kapster die luistert naar hoe het haar moet zijn! Ook heel goed met kindjes, heel enthousiast waardoor mijn zoon altijd uitkijkt om naar de kapper te gaan! Wij blijven langskomen!

Axelle
Geverifieerde
9.06.2026

De beste 😘

Sarah
Geverifieerde
17.05.2026
Katia
Geverifieerde
16.05.2026
Marco
Geverifieerde
11.05.2026