Mabelle by Marie

16

Wakkensesteenweg 43, Tielt 8700

Salon - Mabelle by Marie
Salon - Mabelle by Marie
Salon - Mabelle by Marie

Wichtige Informationen

Welkom op onze gloednieuwe boekingspagina! 

Belangrijke info over mijn nieuwe locatie ✨

Ik ben verhuisd! Je vindt mij nu op:
📍 Wakkensesteenweg 43, 8700 Tielt
(Samen met Auto’s De Mil Stijn) 🚗

Zo vind je mij:
Kom binnen via de garage en ga vervolgens links de wachtzaal in – daar zal ik je verwelkomen! 💅

Ik kijk ernaar uit je te zien op mijn nieuwe plekje! 🥰

Annulatie voorwaarden:
24u annulatie = 50% te betalen van de geboekte behandeling.
NA 24u = 100% te betalen van de geboekte behandeling.
NO-SHOW = 100% te betalen van de geboekte behandeling.
10 min te laat = Afspraak wordt automatisch geannuleerd. 

Annulatie / verplaatsing kan kosteloos tot max 48u voor de afspraak. 

Indien u de regels niet na leeft bent u niet langer welkom en kom je op de zwarte lijst terecht.

Dienstleistungen

category-icon
Alle Dienstleistungen

MANICURE

Bijwerken gel 1 kleur

45 €

Bijwerken gel kleine nail art

45 €

Bijwerken gel veel nail art

45 €

Gelish

40 €

Nieuw set gel

50 €

Verwijderen gel/ gelish

30 €

Bijwerken gel 1 kleur

45 €

Bijwerken gel kleine nail art

45 €

Bijwerken gel veel nail art

45 €

Gelish

40 €

Nieuw set gel

50 €

Verwijderen gel/ gelish

30 €

Informationen

Öffnungszeiten
Kontakt
Montag - Dienstag09:00 - 18:00
Mittwoch - DonnerstagGeschlossen
Freitag09:00 - 18:00
Samstag - SonntagGeschlossen
Kontakt

Wakkensesteenweg 43,

Tielt 8700

BE0773655568

+320472991810
Facebook öffnen
Instagram öffnen

Bewertungen(16)

Sortieren nach

Dieser Salon hat 14 Salonkee verifizierte Bewertungen. Zusätzlich haben wir unten einige nicht verifizierte Bewertungen, die dir vielleicht auch hilfreich sind. Wenn du einen Online-Termin in diesem Salon gebucht hast, möchten wir dich ermutigen, deine Erfahrungen zu teilen, indem du eine Bewertung hinterlässt und anderen hilfst, fundierte Entscheidungen über ihre Schönheitsbedürfnisse zu treffen.

Details
Endergebnis
Ambiente
Personal
Gesamt 5
5 Sterne(16)
4 Sterne(0)
3 Sterne(0)
2 Sterne(0)
1 Stern(0)
Dianna
Verifiziert
2.06.2026
Nancy
Verifiziert
18.05.2026

Altijd een relax moment voor mezelf. Marie gaat heel hygiënisch en tot in de puntjes te werk. Altijd een vlotte babbel, met de grootste glimlach. Ik zou iedereen aanraden om naar mabelle by Marie langs te gaan. Het eindresultaat, prachtige afgewerkte nagels naar eigen wens.

Krista
Verifiziert
6.05.2026
Nancy
Verifiziert
5.05.2026
Kristien
Verifiziert
18.04.2026

Dik ok, altijd welkom en àlles mogelijk wat je vraagt.

Patricia
Verifiziert
31.03.2026

Het was super! Mijn eerste keer gelnagels met een heel fijn getekend Infiniti tekentje!!! Absoluut om te herhalen!