Het Groepssalon

Het groepssalon

312

Baron de Gieylaan 32, De Pinte BE-9840

Salon - Het Groepssalon
Salon - Het Groepssalon

Informations importantes

We houden jullie graag op de hoogte over onze Covid-19 veiligheidsvoorschriften, 
volg ons op Instagram en/of Facebook 
@haarnouveau 

We kijken er naar uit om jullie terug mooi te maken!
Jouw HaarNouveau-team x x

Prestations

category-icon
Toutes les prestations
category-icon [object Object]
Cheveux
category-icon [object Object]
Ongles, Mains & Pieds
category-icon [object Object]
Sourcils et maquillage

Beautybar

Nagels handen

À partir de 25.50 €

Pedicure

À partir de 20.50 €

Nagels handen

À partir de 25.50 €

Pedicure

À partir de 20.50 €

Description

Missie:
Het groepssalon heeft als missie het creëren van inspirerende hair & beauty looks die bij de persoonlijkheid van elke klant passen.
 
Visie:
In het groepssalon werkt elke medewerker op zelfstandige basis maar samen vormen ze één groep. 
Elke klant krijgt een individuele service van één stylist van het begin tot het einde van de handelingen. Met topproducten wordt elk haar gelukkig gemaakt. Styling en productadvies staan centraal.

Informations

Heures d'ouverture
Contact
Lundi - Mercredi09:00 - 18:00
Jeudi09:00 - 20:00
Vendredi09:00 - 18:00
Samedi09:00 - 15:00
DimancheFermé
Contact

Baron de Gieylaan 32,

De Pinte BE-9840

BE 0564 916 419

+3292737300
Ouvrir la page web
Ouvrir Facebook
Ouvrir Instagram

Commentaires(312)

Trier par

Ce salon a 311 avis vérifiés par Salonkee, mais aussi des avis non-vérifiés ci-dessous que vous pourriez trouver utiles. Si vous avez réservé un rendez-vous en ligne dans ce salon, nous vous encourageons à partager votre expérience en laissant un avis et ainsi permettre à d'autres clients d'en savoir plus sur les prestations proposées.

Détails
Résultat final
Ambiance
Personnel
Note Moyenne 4.9
5 étoiles(291)
4 étoiles(18)
3 étoiles(1)
2 étoiles(0)
1 étoile(2)
Annelies
Vérifié
23.06.2026

Heel tevreden

Nora
Vérifié
19.06.2026
Evelien
Vérifié
18.06.2026

Ze luisteren naar wat je wil, heel vriendelijk, goed geknipt en top afgewerkt!

Bernadette
Vérifié
18.06.2026

Zeer sympathieke, professionele kapster.

Maria
Vérifié
17.06.2026

Ik kom hier al een tijd en ben telkens opnieuw zeer tevreden. Het team is vriendelijk, werkt professioneel en luistert goed naar mijn wensen. Mijn haar is altijd perfect geknipt en verzorgd. Topservice!Bedankt Céline ❤️

Sandrine
Vérifié
13.06.2026

Altijd top bij Kathleen !