Annulatie- en No-Showbeleid We willen onze klanten graag informeren over ons beleid met betrekking tot no-shows en late annulaties. Een no-show of late annulatie betekent dat een klant een afspraak heeft gemaakt, maar niet komt opdagen met of zonder voorafgaande verwittiging. Waarom dit beleid? We begrijpen dat er soms onvoorziene omstandigheden kunnen zijn waardoor u uw afspraak niet kunt nakomen. Toch brengt elke gemiste afspraak voor ons bedrijf en andere klanten onvermijdelijke kosten met zich mee. Een geannuleerde of vergeten afspraak betekent immers dat wij die tijd niet aan iemand anders kunnen aanbieden. Om een vlotte planning en eerlijke service voor al onze klanten te garanderen, hebben wij vanaf januari 2024 een aangepast beleid ingevoerd. Belangrijke richtlijnen! Annuleren kan tot 2 dagen vooraf: Annuleer of wijzig uw afspraak minstens 48 uur op voorhand. Dit kan eenvoudig telefonisch of online, zodat we de vrijgekomen tijd aan andere klanten kunnen aanbieden. Annulaties minder dan 2 dagen voor de afspraak: Minder dan 2 dagen op voorhand 30% van de kostprijs Minder dan 1 dag op voorhand 50% van de kostprijs Dezelfde dag of niet opdagen 80% van de kostprijs Geen verwittiging = no-show: Bij een no-show behouden wij ons het recht voor om 80% van het bedrag van de geboekte dienst aan te rekenen, ter compensatie van de verloren tijd en inkomsten. Betalingstermijn: De vergoeding bij een no-show of late annulatie dient binnen 7 werkdagen betaald te worden. Indien de betaling niet binnen deze termijn wordt voldaan, zullen alle bijkomende en administratieve kosten volledig aan u worden doorgerekend. Geen uitzonderingen: Om eerlijkheid tegenover al onze klanten te waarborgen, maken wij geen uitzonderingen op dit beleid. Onvoorziene omstandigheden Wij begrijpen dat er situaties kunnen zijn waarin u onverwacht verhinderd bent, bijvoorbeeld door ziekte of een noodgeval. In dat geval vragen wij om zo snel mogelijk contact op te nemen, zodat we samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing of een aangepast tarief. U kunt ook steeds iemand anders in uw plaats laten komen voor dezelfde dienst. Dank voor uw begrip Ons no-showbeleid is er niet om te straffen, maar om iedere klant een eerlijke kans op een afspraak te bieden en onze tijd optimaal te benutten. Door dit beleid te respecteren, helpt u ons om een professionele, betrouwbare en klantgerichte service te blijven garanderen. Met vriendelijke groet, Team Di Niente
Heel blij met de goede verzorging, de mooie snit en de leuke babbels! Toppertjes!