Esthetiek An

Jouw ontspanning is mijn zorg...

16

Kalbergstraat 132, Oostrozebeke BE-8780

Salon - Esthetiek An
Salon - Esthetiek An
Salon - Esthetiek An
Salon - Esthetiek An
Salon - Esthetiek An
Salon - Esthetiek An

Informations importantes

Welkom op onze gloednieuwe boekingspagina! Hoe maak ik een afspraak? 

1. Registreer je bovenaan rechts via LOGIN als klant via facebook of een e-mailadres (kies een makkelijk wachtwoord). 

2. Selecteer de dienst die je wenst en dan geeft het systeem jou de eerst mogelijke datum. Ben je niet 100% zeker of je deze dienst wenst, bel dan gerust even naar het salon voor meer info op het nummer 0494/80.61.92

3. Zodra jouw afspraak is geboekt, ontvang je een mail met de bevestiging hiervan. 

-> op MIJN PROFIEL bovenaan rechts kan je steeds kijken wanneer jouw volgende afspraak geboekt staat.  Hier kan je ook zelf jouw afspraak verplaatsen of tot 48 uur vooraf de afspraak annuleren.   

Liefs An

Prestations

category-icon
Toutes les prestations
category-icon [object Object]
Soins du visage
category-icon [object Object]
Corps
category-icon [object Object]
Épilation
category-icon [object Object]
Ongles, Mains & Pieds
category-icon [object Object]
Sourcils et maquillage

PEDICURE

Pedicure

À partir de 30 €

MANICURE

Manicure

À partir de 25 €

Gelish

35 €

Pedicure

À partir de 30 €

Description

Welkom bij Esthetiek An.
Ik ben An Vroman & samen met mijn man Jasper Cannie heb ik 2 kindjes Marie & Henri.
Naast mijn gezin is Esthetiek An zowat mijn 3 de kindje.
Mijn grootste passie is mensen te laten ontspannen & te laten stralen. 
Gelaatsverzorgingen zijn één van mijn grootste passies & hier ben ik mij sinds kort verder gaan in verdiepen.
Je kan bij mij natuurlijk nog voor tal van andere behandelingen terecht die ik met veel passie doe.

Ik kijk er alvast naar uit je te mogen verwelkomen!
Liefs An

Informations

Heures d'ouverture
Contact
LundiFermé
Mardi - Samedi08:30 - 16:00
DimancheFermé
Contact

Kalbergstraat 132,

Oostrozebeke BE-8780

+32494806192
Ouvrir Facebook
Ouvrir Instagram

Commentaires(16)

Trier par

Ce salon a 16 avis vérifiés par Salonkee. Si vous avez réservé un rendez-vous en ligne dans ce salon, nous vous encourageons à partager votre expérience en laissant un avis et ainsi permettre à d'autres clients d'en savoir plus sur les prestations proposées.

Détails
Résultat final
Ambiance
Personnel
Note Moyenne 5
5 étoiles(16)
4 étoiles(0)
3 étoiles(0)
2 étoiles(0)
1 étoile(0)
Lies
Vérifié
26.06.2026

Zalig om met de meest gladde benen weer buiten te stappen. Wenkbrauwen in shape en klaar om die zomerdagen te shinen met shortjes, rokjes of kleedjes! Dankjewel topper!

Esthetiek An a répondu:

Super lief 😘 Altijd fijn je te verwelkomen. Dank je wel ! #ikhebdebesteklantjes

Leen
Vérifié
23.06.2026

Terug mooie nagelkes met een mooi zomerkleurke. Altijd tip-top inorde. Was ook heel fris dankzij airco en met dit warme weer deed dat extra deugd. Volgende afspraak ligt weer vast 😀😀 Dankjewel Ann

Esthetiek An a répondu:

Leuk om te horen. Dikke merci 🥰 #ikhebdeliefsteklantjes

Sabrina
Vérifié
17.06.2026

Supervriendelijke ontvangst, leuke babbels. Mooie teentjes en op wolkjes lopen als ik buiten kom!

Esthetiek An a répondu:

Ohhh dikke merci voor de mooie woorden 🤩 #ikhebdeliefsteklanten

Lies
Vérifié
19.04.2026

An is de liefste om de nagels van mijn dochtertje op en top op te knappen! Zelf mijn kleine meisje kijkt ernaar uit door haar verzorgd te worden! Genieten van begin tot eind, met een leuke babbel en een prachtig resultaat! Wij zijn klaar voor een communie fotoshoot! Dankjewel An, tot snel🤩

Esthetiek An a répondu:

Ohhh dank je wel voor de mooie woorden! Dit maakt echt mijn dag 🤩 Liefs An

els
Vérifié
30.10.2025

super vlotte nette behandeling

Esthetiek An a répondu:

Dank je wel 🤩 wat leuk om te horen

Britney
Vérifié
10.05.2025

Goed verzorgde voetjes

Esthetiek An a répondu:

Wat fijn om te horen. Dank je wel.