Na enkele jaren in een bekende kapperszaak gewerkt te hebben heb ik in 2015 besloten om mijn eigen zaak te starten. Toen nog in bijberoep bij mijn mama op zolder. Ondertussen heb ik een salon in het huis dat ik samen met mijn vriend gebouwd heb. Hier ben ik sinds januari 2023 voltijds aan de slag. Niet alleen voor je nieuwe kapsel maar ook voor nagels, (suiker)ontharing, hairextensions, balayage en make-up kan je hier terecht!


Weer super tevreden terug gekomen van bij Lisa! Al jaren klant en zeker een aanrader! Super vriendelijk, eerlijk en behulpzaam. Bij Lisa je haar laten doen, dan weet je dat het goed gedaan is.