Beautyzone

Op jouw moment, op afspraak!

315

Stationsstraat 69, Gistel BE-8470

Salon - Beautyzone
Salon - Beautyzone
Salon - Beautyzone
Salon - Beautyzone
Salon - Beautyzone
Salon - Beautyzone

Informations importantes

Vo de rappe! Tijdelijk Homemade picon € 30/liter

Hydrate & Glow: Hydration shampoo en leave-in conditioner (ten in one) voor € 54,5 ipv € 64,5

Prestations

category-icon
Toutes les prestations
category-icon [object Object]
Cheveux
category-icon [object Object]
Barbe
category-icon [object Object]
Épilation
category-icon [object Object]
Ongles, Mains & Pieds
category-icon [object Object]
Sourcils et maquillage

HANDVERZORGING

Manicure

Manicure + lakken

Manicure + gel polish

Verwijderen gel polish + nazorg

VOETVERZORGING

Esthetische pedicure

Esthetische pedicure + lakken

Esthetische pedicure + gel polish

Verwijderen gel polish + nazorg

Gel Polish Voeten

Manicure

Manicure + lakken

Manicure + gel polish

Verwijderen gel polish + nazorg

Description

Bij Beautyzone kan je op jouw moment langskomen op afspraak! In een wereld waar we allemaal meer in een rush leven willen we ervoor zorgen dat je even ontsnapt uit deze sferen. Genieten van je kappersbezoek met vakkundige mensen om je heen. Met natuurlijke ingrediënten in onze producten kunnen we de beste verzorging geven op maat van jouw wensen! 

Informations

Heures d'ouverture
Contact
LundiFermé
Mardi - Mercredi08:30 - 18:00
Jeudi08:30 - 20:00
Vendredi08:30 - 18:00
Samedi08:30 - 17:00
DimancheFermé
Contact

Commentaires(315)

Trier par

Ce salon a 308 avis vérifiés par Salonkee, mais aussi des avis non-vérifiés ci-dessous que vous pourriez trouver utiles. Si vous avez réservé un rendez-vous en ligne dans ce salon, nous vous encourageons à partager votre expérience en laissant un avis et ainsi permettre à d'autres clients d'en savoir plus sur les prestations proposées.

Détails
Résultat final
Ambiance
Personnel
Note Moyenne 4.9
5 étoiles(292)
4 étoiles(20)
3 étoiles(2)
2 étoiles(1)
1 étoile(0)
Daisy
Vérifié
24.06.2026

Super super tevreden ben echt blij ze luisteren goed en helpen je , zijn super vriendelijk 🤗 en de ijskoffie is een aanrader 😁

Angeline
Vérifié
23.06.2026

Vandaag voor de eerste keer een relax arrangement geboekt ipv gewoon de haren te laten wassen, Ewel ,100/10 !! Dit was echt genieten! De geuren, de massages , Is ietsje duurder maar zeker en vast de moeite en waard !!

Marina
Vérifié
23.06.2026

Ik vertoef graag bij jullie, aangenaam en comfortabel. Mooi interieur en sfeervol. En vooral vriendelijk en luisterend oor.

Deborah
Vérifié
22.06.2026
Mandy
Vérifié
21.06.2026
Lobke
Vérifié
20.06.2026