Welkom bij Beauty By Jaisy. Mijn naam is Jaisy en ik werk nauwkeurig, hygiënisch en met heel veel passie voor het vak. In mijn salon draait het om mooie, verzorgde nagels en een fijn moment voor jezelf. Boek je afspraak en laat je handen stralen.
21
NAILS
Bijwerking
À partir de 40 €
Bijwerking Ander Salon
50 €
Nieuwe Set Eigen Nagels/BIAB
À partir de 45 €
Gel Verwijderen
15 €
Manicure
25 €
Nagel reparatie na 7 dagen
5 €
Bijwerking
À partir de 40 €Bijwerking Ander Salon
50 €Nieuwe Set Eigen Nagels/BIAB
À partir de 45 €Gel Verwijderen
15 €Manicure
25 €Nagel reparatie na 7 dagen
5 €Welkom bij Beauty By Jaisy. Mijn naam is Jaisy en ik werk nauwkeurig, hygiënisch en met heel veel passie voor het vak. In mijn salon draait het om mooie, verzorgde nagels en een fijn moment voor jezelf. Boek je afspraak en laat je handen stralen.
| Lundi | Fermé |
| Mardi - Mercredi | 09:00 - 18:00 |
| Jeudi | 10:00 - 19:00 |
| Vendredi | 09:00 - 15:00 |
| Samedi | 08:00 - 13:00 |
| Dimanche | Fermé |
Wippelgem Eindeken 16, Evergem 9940 | |
| +320472114874 | |
| Ouvrir Facebook | |
| Ouvrir Instagram | |
| Ouvrir TikTok |
Trier par
Ce salon a 20 avis vérifiés par Salonkee, mais aussi des avis non-vérifiés ci-dessous que vous pourriez trouver utiles. Si vous avez réservé un rendez-vous en ligne dans ce salon, nous vous encourageons à partager votre expérience en laissant un avis et ainsi permettre à d'autres clients d'en savoir plus sur les prestations proposées.
Lindsey Van Hoecke
Selina
Stéphanie
Jaisy is een heel vriendelijke dame die heel sociaal is met de klanten. Ze doet de nagels zeer goed en heel mooi. Ik ben heel blij met mijn nieuwe nagels.