L'institut est situé au sein de l'institut Lali Nails. Un large parking commerçant est disponible tout autour de l'institut.
7
Manucure
Première pose en gel
Vanaf 55 €
Retouche gel S-M
Vanaf 50 €
Retouche gel L-XL
Vanaf 55 €
Vernis semi-permanent mains
Vanaf 38 €
Gainage S-M
Vanaf 42 €
Gainage L-XL
Vanaf 44 €
Manucure classique
15 €
Dépose + manucure + soin
20 €
Massages
Massage dos
Vanaf 40 €
Massage corps complet
70 €
Massage crâne/visage/buste
30 €
Massage des pieds
25 €
Pédicure
Vernis semi-permanent pieds
Vanaf 35 €
Dépose + soins
10 €
Epilations
Sourcils
10 €
Lèvre supérieure
7 €
Menton
7 €
Visages 2 zones
15 €
Aisselles
15 €
Torse/Dos
Vanaf 20 €
Maillot
Vanaf 15 €
Jambes
Vanaf 20 €
Demi-jambes + aisselles
30 €
Demi-jambes + aisselles + maillot échancré
47 €
Jambes complète + aisselles + maillot intégral
65 €
Strass dentaire
Strass
Vanaf 25 €
Première pose en gel
Vanaf 55 €Retouche gel S-M
Vanaf 50 €Retouche gel L-XL
Vanaf 55 €Vernis semi-permanent mains
Vanaf 38 €Gainage S-M
Vanaf 42 €Gainage L-XL
Vanaf 44 €Manucure classique
15 €Dépose + manucure + soin
20 €L'institut est situé au sein de l'institut Lali Nails. Un large parking commerçant est disponible tout autour de l'institut.
| Maandag | Gesloten |
| Dinsdag | 09:30 - 19:00 |
| Woensdag | 09:30 - 20:30 |
| Donderdag - Vrijdag | 09:30 - 19:00 |
| Zaterdag | 09:30 - 16:00 |
| Zondag | Gesloten |
En cas de demande particulière n'hésitez pas à me contacter via les réseaux sociaux, par sms ou bien par téléphone. | |
Avenue Laboule 36, Esneux 4130 | |
BE1035341079 | |
| 0495705153 | |
| Open Instagram |
Sorteer op
Dit salon heeft 5 Salonkee geverifieerde beoordelingen. We hebben ook een paar niet-geverifieerde beoordelingen toegevoegd, als u dit nuttig vindt. Als u een online afspraak hebt gemaakt bij dit salon, vragen we u vriendelijk om uw ervaring te delen en een beoordeling achter te laten. Op die manier helpt u andere klanten bij het kiezen van hun schoonheidsbehandelingen.
Nicolette
Emilie
Julie
Je fais mes ongles de mains là depuis le début et j’adooore c’est toujours aussi parfait, fin et je reçois toujours que des compliments !! Je la recommande à 100%