Liefste klantjes, We willen jullie graag informeren over ons beleid met betrekking tot no-shows in onze zaak. Een no-show / late annulatie verwijst naar een situatie waarin een klant een afspraak heeft gemaakt maar niet komt opdagen met of zonder voorafgaande kennisgeving of annulering. We begrijpen dat er soms onvoorziene omstandigheden kunnen zijn die een verhindering veroorzaken. Eender welke verhindering heeft altijd financiële gevolgen voor ons bedrijf en andere klanten die mogelijk graag een afspraak hadden willen maken. Om een soepele planning en een eerlijke service voor al onze klanten te kunnen garanderen, hebben we wij een verstrengd beleid vanaf januari 2024 ingevoerd. Hier zijn de belangrijkste punten van ons beleid: -Afspraken moeten minimaal 48 uur van tevoren worden geannuleerd. Als u een afspraak wilt annuleren, neem dan tijdig contact met ons op, zodat we de vrijgekomen tijd aan andere klanten kunnen aanbieden. Alsook kan je steeds online je afspraak wijzigen / op tijd annuleren. -Als u zonder kennisgeving niet opdaagt voor een afspraak, behouden wij ons het recht voor om 80% van de kosten van de geboekte dienst in rekening te brengen. Dit is om de verloren tijd en inkomsten te compenseren. -Al deze vergoedingen dienen betaald te worden binnen een termijn van 7 werkdagen. Eventuele verder kosten zijn dan ook ten koste van u. - Minder dan 48uur 30% / Minder dan 24uur 50% / Minder dan 12 uur 80% - Facebook / Messenger / Instagram, zijn geen geldige annuleringskanalen. We begrijpen dat er situaties kunnen zijn waarin no-shows onvermijdelijk zijn, zoals ernstige ziekte of noodgevallen. We moedigen u aan om in dergelijke gevallen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we uw situatie kunnen begrijpen en een bijpassende regeling kunnen treffen aan een goedkoper tarief. U kan altijd zelf een oplossing zoeken om iemand anders in jouw plaats te laten komen voor een gelijkwaardige dienst. We willen benadrukken dat ons no-show beleid erop gericht is om een eerlijke en efficiënte dienstverlening aan al onze gewaardeerde klanten te bieden. Door het naleven van dit beleid helpt u ons om de beschikbare tijd optimaal te benutten en andere klanten de gelegenheid te geven om van onze diensten te profiteren. Bedankt voor uw begrip en medewerking. Met vriendelijke groet, Di Niente
Geweldig... zoals elke keer ik daar buiten stap!