ALGEMENE VOORWAARDEN BIJ HET MAKEN VAN EEN AFSPRAAK Wanneer u een afspraak maakt bij Rania's hairstudio gaat u automatisch akkoord met deze voorwaarden: Afspraken kunnen minstens 48 uur van tevoren kosteloos geannuleerd of verplaatst worden. U ontvangt 48 uur voor uw afspraak een herinnering via e-mail en/of sms zodat het onmogelijk is om uw afspraak te vergeten. Bij niet of laattijdige annulatie wordt een no-show vergoeding aangerekend van 80% tot 100% van de geplande behandeling. Uitzonderingen worden alleen gemaakt bij ziekte, mits het voorleggen van een doktersattest. In geval van no-show ontvangt u een betaalverzoek per sms, dat onmiddellijk betaald dient te worden. Betalingen kunnen ook ter plaatse gedaan worden voordat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt. Bij uitblijven van betaling wordt een volgende afspraak geweigerd. Annulaties kunnen uitsluitend telefonisch doorgegeven worden op het nummer 0477943727. Berichten, e-mails of andere kanalen worden niet geaccepteerd omdat deze laattijdig opgemerkt kunnen worden. Wanneer u meer dan 10 minuten te laat komt, is het niet meer mogelijk om de behandeling te laten doorgaan zonder mijn planning te verstoren. Ook dan wordt een vergoeding van 100% van de behandeling aangerekend. Bij het maken van een (online) afspraak dient u goed te overwegen welke behandelingen u precies wenst. Behandelingen die achteraf weggelaten worden, worden ook in rekening gebracht omdat de tijd speciaal voor u gereserveerd is. Extra behandelingen zijn vaak niet mogelijk als deze niet vooraf gevraagd zijn. Alle behandelingen dienen onmiddellijk betaald te worden. Betalingen kunnen contant of via Payconiq gedaan worden. Tegoeden worden in geen enkele situatie aanvaard. Eender welke verhindering heeft altijd financiële gevolgen voor mijn bedrijf en andere klanten die mogelijk graag een afspraak hadden willen maken. Ik begrijp dat er situaties kunnen zijn waarin no-shows onvermijdelijk zijn, zoals ernstige ziekte of noodgevallen. Ik moedig u aan om in dergelijke gevallen zo snel mogelijk contact met mij op te nemen, zodat ik uw situatie kan begrijpen en een passende regeling kan treffen. U kunt altijd zelf een oplossing zoeken om iemand anders in uw plaats te laten komen voor een gelijkwaardige dienst. Ik wil benadrukken dat mijn no-show beleid erop gericht is om een eerlijke en efficiënte dienstverlening aan al mijn gewaardeerde klanten te bieden. Door het naleven van dit beleid helpt u mij om de beschikbare tijd optimaal te benutten en andere klanten de gelegenheid te geven om van mijn diensten te genieten. Bedankt voor uw begrip en medewerking.
Altijd super blij met het resultaat. Rania is the best!